Společnost dodržuje a je v souladu se zásadami „Poznej svého zákazníka“, které mají za cíl předcházet ekonomické trestné činnosti a legalizaci výnosů z trestné činnosti prostřednictvím identifikace a náležité péče o klienty.

Společnost si vyhrazuje právo kdykoli požadovat jakýkoli dokument KYC, který je považován za nezbytný k určení totožnosti a místa pobytu uživatele na betonred.com. Vyhrazujeme si právo omezit službu, platbu nebo výběr, dokud nebude identita dostatečně určena, nebo z jakéhokoli jiného důvodu dle našeho uvážení na základě právního rámce.

Uplatňujeme přístup založený na riziku a provádíme přísné kontroly náležité péče a průběžné sledování všech klientů, zákazníků a transakcí. V souladu s předpisy pro legalizaci výnosů z trestné činnosti používáme tři úrovně kontrol náležité péče, podle rizika, transakce a typu zákazníka.

SDD – Zjednodušená náležitá péče se uplatňuje v případech extrémně nízkého rizika, které nesplňují požadované limity.

CDD – Náležitá péče o klienta je standardem pro kontroly náležité péče, používá se ve většině případů pro ověření a identifikaci.

EDD – Rozšířená náležitá péče se aplikuje na klienty s vysokým rizikem, velké transakce nebo speciální případy.

1. Dokumenty

Níže naleznete různé typy dokumentů a informací, které mohou být požadovány (Dokumenty) podle typu kontroly uvedeného výše:

1.1. Minimální sada identifikace obsahuje:

– celé jméno;
– datum narození;
– adresu trvalého bydliště;
– identifikační číslo;

1.2. Standardní identifikační dokumenty jsou:

– platný pas/průkaz totožnosti;
– dokument potvrzující adresu trvalého bydliště klienta v dané době (účet za veřejné služby, výpis z bankovního účtu atd.) ne starší než 6 měsíců.

1.3. Dodatečné identifikační dokumenty jsou:

– dodatečný národní průkaz (řidičský průkaz, vojenský průkaz atd.);
– fotografie uživatele s otevřeným pasem blízko obličeje (čitelná);
– fotografie přední strany bankovní karty (prvních 5 a poslední 4 číslice, jméno držitele a datum expirace, čitelné).

1.4. Dokumenty mohou být zamítnuty z následujících důvodů:

– adresa/jméno na dokumentech neodpovídá jménu/adrese účtu;
– nečitelné dokumenty nebo kopie;
– poškozené dokumenty;
– dokumenty, které nepotvrzují věk, jméno nebo jiné požadované informace o uživateli;
– nepřijatelné dokumenty (např. kopie obálky namísto účtu za veřejné služby);
– z jakéhokoli jiného důvodu, který zaměstnanci nebo dodavatelé společnosti považují za vhodný.

**1.5. Jakmile jsou Dokumenty nahrány, uživatel obdrží Stav „Dočasně Schválený“ a dokumenty budou nyní na naší straně. „KYC Tým“ má 24 hodin na jejich přezkoumání a informování uživatele o výsledku: (1) Schválený; (2) Zamítnutý; (3) Je třeba více informací (bez další změny stavu);

1.6. Uživatelé se Stavem „Dočasně Schválený“ mohou normálně používat platformu, ale jejich právo na dokončení výběrů je omezené.

1.7. Po výsledcích analýzy Dokumentů učiní Společnost konečné rozhodnutí. Pokud proces KYC není úspěšný, důvod je zaznamenán a v systému je vytvořen tiket podpory. Číslo tiketu spolu s vysvětlením je zpětně sděleno uživateli.

1.8. V případě, že uživatel úspěšně neprojde kontrolou KYC, nemůže provádět další vklady nebo výběry jakékoli částky.

1.9. Pokud uživatel úspěšně prošel procesem KYC, před jakýmkoli výběrem proběhne podrobná algoritmická a manuální kontrola jeho aktivit a zůstatku, aby se zjistilo, zda částka výběru vyplývá z odpovídající aktivity na platformě.

Thanks for comment
Thank you!

Your review has been sent for moderation